A hajléktalanok fő problémája

WILL DICTATE FOR BEERMár régóta tudom, hogy mi a hajléktalanok alapvető problémája, de ma a válasz egyenesen szembe jött velem az utcán.

Délelőtt boltba indultam, hogy szerezzek valamit ebédre, és amikor épp elkezdtem a zsebemből előhalászott aprót számolgatni, meghallottam ahogy valaki a távolban torka szakadtából azt üvölti, hogy “ÉHES VAGYOK!” Ezzel rögtön egyet is értettem, de aztán ahogy az egyik ház sarkánál befordultam, szembe találtam magam a hang tulajdonosával, egy minden ízében lerobbant, torzonborz hajléktalannal. Valami összecsavart szőnyegdarabokat cipelt, és a járda teljes szélességében dülöngélve egyre csak üvöltötte tovább, hogy “ÉHES VAGYOK!”

Gyorsan zsebre vágtam az aprót és egy arra járó-kelővel összenézve arra gondoltam: “De legalább szomjas nem!”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

