Vissza a kezdőlapra » [szavazás]

vissza a kezdőlapraAmikor a festés utáni könyvespolc pakolás végén maradt pár könyv, ami sehogyan sem illett a szivárványba, megnyitottam a pécsi használt könyvek oldalt.

Felraktam rá az első pár könyvet, és izgatottan ültettem Szamárfülesnét a számítógép elé, hogy amíg kimegyek elmosogatni garázdálkodjon csak rajta szabadon, és utána mondja el róla a véleményét.

Amikor egy negyedórával később visszamentem, az első megjegyzése az volt, hogy sehogy sem tudott visszajutni a kezdőlapra. Azt javasolta, hogy legyen minden bejegyzés alján egy Vissza a kezdőlapra » link.

— Dehát könnyen vissza tudsz jutni bármelyik oldal kezdőlapjára ilyen link nélkül is — mondtam, és amikor elmagyaráztam a trükköt (amiről persze ekkor még egyáltalán nem is sejtettem, hogy trükk lenne), csak gyanakvó szemekkel nézett, hogy erről még ő sose hallott.

— De ez annyira kézenfekvő — csóváltam a fejem, majd miután találomra bepötyögött weblapokon diadalmas bemutatót tartottam, rögtön azt is kifejtettem, hogy szerintem ezzel mindenki tisztában van, aki pár éve használja az internetet.

— Szerintem meg egy átlag felhasználó ezt nem tudja — mondta, és rögtön felhívta az összes ismerősünket, akik közül a legnagyobb megdöbbenésemre valóban egy sem ismerte a módszert.

Lássuk, itt hányan tudják:

One Reply to “Vissza a kezdőlapra » [szavazás]”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

