Mo’ legroom for mo’ money

Tegnap olvastam, hogy a Qantas légitársaság ezentúl pótdíjat szed a magas utasoktól.

http://index.hu/bulvar/2009/05/26/potdijat_szed_a_qantas_a_magas_utasoktol/

Erről az jutott eszembe, amikor egyszer a Lufthansával repültem Angliába. A check-in pultnál felbirkóztam a minden eresztékében dagadó bőröndömet a futószalagra, amire a beléptető fickó rezignáltan közölte, hogy 7 kilóval nehezebb a megengedettnél.

— És ilyenkor mi a teendő? — néztem rá meglepetten, mert bár többször utaztam túlsúllyal, a Malév-járatokon még sosem szóltak érte.

Be kellett fáradnom a szomszédos kék–narancs irodába, és kifizetni a pótdíjat, ami elég borsos összegnek nézett ki. Amikor meghallottam, hogy pontosan mennyi, egy hirtelen ötlettől vezérelve azt javasoltam az irodában ülő kék–narancs kosztümös középkorú hölgynek, hogy mivel a testsúlyom még mindig több, mint 7 kilóval kevesebb a magasságomnak megfelelő átlagos testsúlynál, ezért igazából nekik kéne fizetniük nekem.

Persze csak vicceltem (amit a hölgy egyébként nagyon szimpatikusan a pótdíj elengedésével értékelt), de kíváncsi vagyok, hogy mikor jön el az idő, amikor az utasok előre megfontolt szándékkal állnak majd ki az ilyesfajta igazukért.

3 Replies to “Mo’ legroom for mo’ money”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

