Az utolsó bejegyzés


Tegnap a vacsora utáni mosogatás közben fél füllel hallottam, ahogy a híradóban bemondják, hogy Mexikóból Magyarországra ért a sertésinfluenza. Persze ez már önmagában is szörnyűséges hír, ám én mégis azért kaptam fel rá a fejem, mert eszembe jutott róla az a körímél, amit délelőtt olvastam a munkahelyemen: előző, „TSZ-elnök forma, s így nem sokáig bírta” Prezidenténk helyére kinevezték az újat.

Ez akár jó hír is lehetne, mert a neve alapján a fazon egyáltalán nem magyar, de aztán lejjebb görgettem az e-mailt, és meghűlt az ereimben a vér: előzőleg a mexikói brancs vezére volt.

Én azt mondom fusson ki merre lát – a sertésinfluenza már a spájzban van!

Reklámok

One Reply to “Az utolsó bejegyzés”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

