Bádizunk vazze?

Pipe Cleaner Muscle Man by Bob.Fornal.
fotó: Bob.Fornal

Amikor bárkinek levezetem azt a régi elméletemet, miszerint a testépítés tulajdonképpen az anorexia (vagy bulimia?) férfi megfelelője, általában azokat a lesajnáló összenézéseket kapom válaszul, amit az évek során már megszoktam, és már nem is nagyon zavar.

Pedig igazam van. A testépítés pszichés probléma és ezt egyetlen képpel bizonyítani is tudom:

http://www.onewaysystem.com/keptar/503.jpg

Mindez azért jutott eszembe, mert a minap a munkahelyemen véletlenül a kezembe akadt egy testépítőknek szóló magazin. Igazán tanulságos olvasmány volt, és amíg elkerekedett szemmel lapozgattam, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt szimpatizánsaként azonnal eszembe jutott, hogy szerkeszthetnék én is egyet. Mondjuk Kamurexia címmel, amiben csontsovány nők pózolnának, és persze műinterjúkban árulnák el a lesoványodásuk történetét. Talán lefogyni nem ugyanolyan kemény meló, mint felpuffadni?

Lennének még benne Miss Bulimia versenyeken készült képek, és talán műanyag mutatóujjakat, és egyéb más fogyasztószereket, -porokat és -módszereket népszerűsítő reklámok is.

De mivel csak egy lusta girnyó vagyok, undorogva összecsaptam a magazint és elhatároztam, hogy megírom ezt a bejegyzést.

Reklámok

3 Replies to “Bádizunk vazze?”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

