Cipőfűző

Fit To Be Tied
fotó: runnersworld.com

Naná, hogy erre sem magamtól jöttem rá, de nagyon úgy tűnik, hogy "fordítva" kötöm a cipőfűzőmet. Anyám és szamárfülesné hívták fel rá a figyelmemet, amikor tegnap együtt indultunk a Lidlibe.

Persze biztosítottak róla, hogy ettől még ugyanúgy szeretnek, de mindannyian tudjuk, hogy mit is jelent valójában az a “fordítva.”

Aztán ma egészen véletlenül ráakadtam egy cikkre, ami az én módszeremet klasszisokkal jobb, sportolóknak javasolt cipőfűzésként "helyesnek" és "kiegyensúlyozottnak" titulál, a "rossz" és "kiegyensúlyozatlan" "nagyi csomójával" szemben.

Mivel a legjobb tudomásom szerint a még élő családtagjaim közül senki más nem köti így a cipőfűzőjét, én úgy képzelem, hogy a módszerre olyan öt éves korom körül – nem sokkal azután, hogy megállapítottam mennyire nevetséges cipőt kötéllel a lábhoz erősíteni – magam jöhettem rá.

Hogy idézzem a szóban forgó cikk egyik hozzászólóját: Végre valami, amit jól csinálok az életben!

Reklámok

5 Replies to “Cipőfűző”

  1. Egyszer Chuck Norris azt nyilatkozta: “Nagyon kevés dolog van a világon, amit egy pörgőrugással ne lehetne megoldani.”
    Igazából egy sem jut az eszembe, de talán a cipőfűzés az?

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

