Búcsú egy régi baráttól

cutting loose
fotó: SqueakyMarmot

Sosem tagadtam, hogy annak idején csak azért váltottam ki a Malév-Citibank Ezüst Mastercardomat, hogy kapjak érte egy potya repülőjegyet.

Mivel aztán a Citibank nem vádaskodott, és elfogadott olyan számító alaknak, amilyen vagyok, végül a repülőjegyért cserébe megtartottam a hitelkártyájukat. Minta ügyfél lettem, soha egyetlen nap elmaradásom nem volt, és a kártyát is használtam rendesen.

Ma azonban két boltban is kellemetlen helyzetbe kerültem miatta. Először csak valami technikai problémára gyanakodtam, de aztán amikor már a második boltból is szemlesütve kellett távoznom, mert a „központ” visszautasította a kártyát, sejtettem, hogy itt valami komolyabb dologról lesz szó.

Nem tudom, hogy ennyi felhőtlen év után mi ez a fene nagy bizalmatlanság, de van egy tippem. A cég, ahol dolgozom (ami a Citibankos adatlapomon is szerepel) hétfőn nagy nemzetközi csődöt jelentett. Profik ezek itt a Citinél, már le is tiltották a kártyámat. Félreértés ne essék, egyetértek velük, én se szívesen adnék kölcsön egy potenciális munkanélkülinek, de a helyzet az, hogy semmilyen módon nem próbáltak meg értesíteni arról, hogy megváltozott a kapcsolatunk.

Pedig megvan nekik az email címem, az összes telefonszámom, és a címem is, ami persze nem lett volna praktikus ebben az esetben, csak mondom, hogy kerek legyen a mondat.

(Update: Korai volt a búcsúzás)

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

