Refill

Trust doesn't come with a refill
fotó: crymsonvyxsin

Az Árkádban egymás mellett van a KFC és a Burger King. Nem különösebben szeretem a KFC-t, de van náluk ez a refill dolog, hogy az ember csak egy poharat kap, és magának töltögeti a gépi üdítőt ahányszor akarja. Különösen nyáron jó dolog ez, meg ha ketten van az ember.

A Burger Kinget ez felettébb érzékenyen érinthette, mert nemrég ők is bevezették. Ennek örömére a múltkor szamár­füles­nével vettünk pár sajtburgert, és hozzá egy refilles üdítőt. Már ott gyanús volt a dolog, hogy a kiszolgáló megkérdezte, hogy milyen üdítőt kérek. Mondom neki, miért fontos ez, ha úgyis én töltöm? Azért, mert az elsőt ő adja. Na, mondom magamban, ezek milyen rendesek, az elsővel nem nekem kell bajlódni. Valamivel a KFC elé akarnak kerülni.

Aztán amikor kiürült az első pohár, és elmentem újratölteni, meglepve kortyoltam bele az újratöltött fantámba. Épp olyan volt, mint a húgy. Úgy fel volt vizezve, amilyet még a leglehúzósabb helyeken sem engednének meg maguknak. Először arra gondoltam, hogy valami gond lehetett a géppel, ezért kiöntöttem a löttyöt, és újratöltöttem gyömbérrel. Na, az is fel volt vizezve. Aztán beugrott, hogy láttam egyszer egy nőt a refill állomásnál reklamálni.

Végül összeállt a kép, de hacsak nem valami másról van itt szó (kicsit reménykedem, hogy így van), még mindig nem nagyon értem a dolgot. Hát hülyék ezek? Vagy csak a magyarok ennyire birkák? Erre valaki komolyan rábólintott a Burger Kingnél? Vagy csak egyéni akcióról van szó? Lehet, hogy ez csak a pécsi üzlet specialitása?

Reklámok

3 Replies to “Refill”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

