A buli

Szamárfülesné ma este a régi kollégáival vacsorázott. Nem tudom, hogy miért jó kedden este elmenni vacsorázni bármilyen szempontból is, de a magam módján gondoltam, kihasználom a helyzetet, és kirúgok a hámból.

Munkából hazafelé beugrottam a Penny-be, és megvettem a bulihoz valókat: 2 doboz sört, egy multivitamin italt, és egy mirelit pizzát. A jól bevált 4-sajtos pizzám helyett egy másikat választottam, főleg azért mert a márkája TUTTA® volt, és még az is rá volt írva, hogy AMERICAN-STYLE. Nem ám. Igazából azért ezt vettem, mert 399 Ft volt, és ez a kép virított az elején:

0_pizza_doboz

Persze tisztában voltam vele, hogy 399 Ft-ért nem lesz ilyen Kánaán, de azért amikor az első sör után kivettem a pizzát a dobozból, alaposan lebiggyedt a szám:

1_pizza_zacskos

Arra gondoltam, hogy talán csak a fóliaborítás olyan lehangoló, ezért gyorsan levettem róla, és rögtön meg is bántam. A fólia legalább hagyott valamit a fantáziának:

2_pizza_suletlen

Talán a sütés majd kihozza belőle az állatot, gondoltam, és a dobozon lévő utasítást követve megsütöttem 180 fokon. 17-19 perc múlva izgatottan nyitottam ki a sütő ajtaját:

3_pizza_sult

Itt egy pillanatra eltűnődtem, hogy vajon nem Margaritát vettem-e, de a doboz eleje nem hazudott: SONKÁS-GOMBÁS.

Még egyszer összehasonlításképpen:

4_pizza_comp

Azt nem mondanám, hogy rossz volt. A második sörrel toltam be, és közben azt képzeltem, hogy 6 melegszendvics.

Reklámok

2 Replies to “A buli”

MINDEN vélemény SZÁMÍT!

